Statistical analysis of selected marketing database – Elizaveta Ushakova
Elizaveta Ushakova
Diplomová práce
Statistical analysis of selected marketing database
Abstract:
The growth of business models based on the collecting and processing of data arrays - "Big Data" - has been fuelled by the global expansion of Internet access and a multiple rise in computer capacity. Companies can give consumers solutions suited to their particular requirements and feedback thanks to advances in data mining and machine learning. Marketing attribution is one of the strategies for utilizing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Impacts of data quality issues and biases on analysis of COVID-19 data in South Africa
Leevan Naidoo -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
The Proposition of Marketing Models to Raise Revenue in Online Games
Adam Vávra -
Marketing a obchodní modely v online sociální síti
Tomáš PERZL -
Analyzing Data Lakehouse: The Latest Evolution of Big Data Architectures and Its Benefits for Data Science
Ondřej Holub -
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Overview and Analysis of Data Vault 2.0 - Flexible Data Warehousing Methodology
Adam Hospodka -
Deploying Data Lake for Big Data Management
Tomáš Chomo
Název
Vložil
Vloženo
Práva