Bc. Jitka FÁBEROVÁ
Diplomová práce
Speaking Skill Development
Speaking Skill Development
Abstract:
The diploma thesis deals with the development of speaking fluency within English lessons. The theoretical part focuses on practical usage of language knowledge and explores using various conditions, strategies and different organizational forms of work with their impact on the process of teaching speaking fluency. The practical part consists of a research whose aim is to explore the situation at lower …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá rozvojem dovednosti mluvení v hodinách anglického jazyka. Teoretická část se zaměřuje na praktické používání jazykových znalostí, zabývá se podmínkami výukového procesu, používáním různých strategií a organizačních forem práce v souvislosti s výukou plynulého vyjadřování se v angličtině. Praktická část se skládá z výzkumu, který se zabývá situací na druhém stupni základních …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FÁBEROVÁ, Jitka. Speaking Skill Development. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Rozvoj mluvení v cizím jazyce prostřednictvím mobilního učení
Jitka Čukatová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Rozvoj mnohojazyčnosti na SŠ: vybraná specifika výpovědí českých studentů v češtině, angličtině a ruštině
Filip Sadovský -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová
Název
Vložil
Vloženo
Práva