Bc. Jitka FÁBEROVÁ
Master's thesis
Speaking Skill Development
Speaking Skill Development
Abstract:
The diploma thesis deals with the development of speaking fluency within English lessons. The theoretical part focuses on practical usage of language knowledge and explores using various conditions, strategies and different organizational forms of work with their impact on the process of teaching speaking fluency. The practical part consists of a research whose aim is to explore the situation at lower …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá rozvojem dovednosti mluvení v hodinách anglického jazyka. Teoretická část se zaměřuje na praktické používání jazykových znalostí, zabývá se podmínkami výukového procesu, používáním různých strategií a organizačních forem práce v souvislosti s výukou plynulého vyjadřování se v angličtině. Praktická část se skládá z výzkumu, který se zabývá situací na druhém stupni základních …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Accessible from:: 23. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FÁBEROVÁ, Jitka. Speaking Skill Development. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Rozvoj mluvení v cizím jazyce prostřednictvím mobilního učení
Jitka Čukatová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Rozvoj mnohojazyčnosti na SŠ: vybraná specifika výpovědí českých studentů v češtině, angličtině a ruštině
Filip Sadovský -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights