Bc. Eva KUBŮ
Diplomová práce
Komunikační strategie reklamy
Communication Strategy of Advertising
Anotace:
Cílem práce je poskytnout možný klíč k dešifrování symbolů a mýtů v reklamních vyobrazeních. V práci je naznačeno, že v současné době neexistuje komplexní teorie, která by všechny aspekty reklamy zcela postihla. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretickou bází, jež uvádí teorii symbolů, svět reklamních mýtů a ukazuje různé možnosti reklamních tvůrců, skrze které se …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on a specific media sphere of our society - advertising. The work aims to describe several possible communication strategies in this field. These strategies will be seen step by step in the prism of semiotics. The thesis is divided into two main parts. In the first part there is a theoretical base, in which we can see the theory of symbols, theory of advertising myths …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
33516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBŮ, Eva. Komunikační strategie reklamy. Plzeň, 2010. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a filosofie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a její vnímání mladými lidmi.
Josef Justián -
Zobrazování žen v reklamě
Hanna Starynskaya