Bc. Eva KUBŮ

Diplomová práce

Komunikační strategie reklamy

Communication Strategy of Advertising
Anotace:
Cílem práce je poskytnout možný klíč k dešifrování symbolů a mýtů v reklamních vyobrazeních. V práci je naznačeno, že v současné době neexistuje komplexní teorie, která by všechny aspekty reklamy zcela postihla. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretickou bází, jež uvádí teorii symbolů, svět reklamních mýtů a ukazuje různé možnosti reklamních tvůrců, skrze které se …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on a specific media sphere of our society - advertising. The work aims to describe several possible communication strategies in this field. These strategies will be seen step by step in the prism of semiotics. The thesis is divided into two main parts. In the first part there is a theoretical base, in which we can see the theory of symbols, theory of advertising myths …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor: 33516

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUBŮ, Eva. Komunikační strategie reklamy. Plzeň, 2010. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Magisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a filosofie komunikace

Práce na příbuzné téma