Návrh a tvorba videotutoriálů pro podporu výuky informatiky – David Haberzettl
David Haberzettl
Bachelor's thesis
Návrh a tvorba videotutoriálů pro podporu výuky informatiky
Suggestion and creation of video tutorials for facilitation of education of informatics
Abstract:
Cílem této práce je analýza potřeb pro tvorbu video tutoriálů, a navržení metodiky jejich tvorby pro podporu výuky informatiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Hlavní cíl představuje vytvoření jednotné metodiky tvorby video tutoriálů, splňujících potřeby výuky na katedře informačních technologií. Práce se dále věnuje analýze a testování dostupných softwarových řešení umožňujících tvorbu video tutoriálů …moreAbstract:
The goal of this thesis is analysis of requirements for creating video tutorials and suggesting methodics for its creation to facilitate the teaching of informatics at the University of economics, Prague. The major purpose introduces the formation of unified methodics for creation video tutorials which fulfill teching requirements on the faculty of information technologies. Thesis is focused to analyse …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50624
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2017
- Supervisor: Zuzana Šedivá
- Reader: Petr Pražský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50624
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Evaluating student’s usage level of IT (Information Technology)
MD Ujjal Hossain -
Online Support for English Teachers
Aneta Tučková -
Přístupy k vytváření elektronické podpory ve výuce
Adam Rajnoch -
E-LEARNING: In-class and on-line learning materials and their influence on pupils' motivation and engagement
Eva Martin -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
Übersetzen von Verba dicendi. Ein Didaktisierungsvorschlag für E-Learning
Edita Fialová -
Adaptabilita studentů na e-learning
Jan Michalec -
E-LEARNING: Využití mapových aplikací ve výuce zeměpisu
Anna Procházková