Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě – Lenka ŘÍMSKÁ
Lenka ŘÍMSKÁ
Bachelor's thesis
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Effective Use of Sales Promotion Tools in Retail
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem nástrojů podpory prodeje v maloobchodech a jejich účinky na konečném nákupním rozhodnutí. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury, definuje základní pojmy a koncepty, které jsou dále používány. Práce se krátce věnuje marketingovému mixu, komunikačnímu mixu, integrované marketingové komunikaci …moreAbstract:
Presented bachelor thesis is dealing with topic of product promotion in retails and its effects to final decision in shopping process. Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is based on academic literature and defines basic meanings and concepts which are consequently used. Thesis is shortly dealing with marketing mix, communication mix, integrated marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012
Accessible from:: 3. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍMSKÁ, Lenka. \textit{Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/yrk8hl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘÍMSKÁ, Lenka. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Milan KOCÁB -
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Jiří Vejmelka