Jiří Kůrka

Master's thesis

Branding a chování spotřebitele

Branding and consumer behavior
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje postavení a roli fenoménu brandingu v moderní společnosti. Zkoumá podstatu fungování symboliky obchodních značek v éře globalizované společnosti a upozorňuje na některá úskalí excesivního použití brandingu. V další části se práce zaměřuje na analýzu kulturního postavení značkových produktů zejména v kontextu náboženství a umění s cílem identifikovat archetypální značkové …viac
Abstract:
This thesis focuses on the role of branding in the modern society. It examines the essencial functionality of brand symbolism in the era of globalization and highlights consequences of the excessive brand usage. The next part of the thesis is dedicated to analysis of cultural status of branded goods mainly in terms of religion and art in order to identify brand archetypes as a tool that can significantly …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedúci: Jiří Mikeš
  • Oponent: Tomáš Hrivnák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/63795

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod