Jiří Kůrka
Master's thesis
Branding a chování spotřebitele
Branding and consumer behavior
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje postavení a roli fenoménu brandingu v moderní společnosti. Zkoumá podstatu fungování symboliky obchodních značek v éře globalizované společnosti a upozorňuje na některá úskalí excesivního použití brandingu. V další části se práce zaměřuje na analýzu kulturního postavení značkových produktů zejména v kontextu náboženství a umění s cílem identifikovat archetypální značkové …viacAbstract:
This thesis focuses on the role of branding in the modern society. It examines the essencial functionality of brand symbolism in the era of globalization and highlights consequences of the excessive brand usage. The next part of the thesis is dedicated to analysis of cultural status of branded goods mainly in terms of religion and art in order to identify brand archetypes as a tool that can significantly …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63795
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedúci: Jiří Mikeš
- Oponent: Tomáš Hrivnák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63795
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv dokumentárních filmů na individuální konzumaci masa
Tereza HACOVÁ -
Vliv měsíční vegetariánské výzvy na změnu individuální konzumace masa
Tobiáš LICEK -
Branding a chování spotřebitele
Jiří Kůrka -
Morální hodnoty a životní styl žáků 2. stupně.
Tereza Bařinová -
Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků
Hana Prokopová -
Branding a chování spotřebitele
Jiří Kůrka