Adéla Mojžíšová

Diplomová práce

Marketingová strategie resortu

Marketing strategy of the resort
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit efektivní marketingovou strategii pro podnik v Praze profilující se jako sportovně – společenský resort, která bude v praxi nezbytnou součástí podnikatelského plánu. Práce je rozložena do tří částí – teoretické, praktické a návrhu vlastní marketingové strategie. První část práce mapuje teoretický vztah podnikové strategie, specifikace cestovního ruchu a služeb, marketing …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create an effective marketing strategy for a company in Prague, which profiles itself as a sport and social resort. In practice, the marketing strategy will be an essential part of the business plan. The thesis is divided into three parts – theoretical, practical, and the design of the marketing strategy itself. The first part of the thesis maps out the theoretical relationship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88408

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management