Karolína Matochová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Zoo Dvůr Králové

The marketing strategy of Zoo Dvůr Králové
Anotácia:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií Zoo Dvůr Králové. Jejím cílem je zhodnocení této strategie a vypracování návrhu na její zlepšení. Úvodní část se věnuje teorii marketingového mixu a definici sektoru služeb. Následuje představení historie této zoo, analýza investic, aktivit a rozvoje v letech 2012-2016. Součástí je analýza dat získaných z výročních zpráv Zoo Dvůr Králové z jednotlivých let …viac
Abstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of Zoo Dvůr Králové. Its aim is to evaluate this strategy and elaborate a proposal for its improvement. The introductory part deals with the theory of marketing mix and the definition of the service sector. Following is the introduction of the history of this zoo, an analysis of investments, activities, and development in the year 2012-2016. The component …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedúci: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73151

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod