Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie. – Johana Karkulová
Johana Karkulová
Bakalářská práce
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
Marketing and Communication of the Prague City Gallery
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci Galerie hlavního města Prahy. Cílem práce je provedení případové studie, která analyzuje marketingovou komunikaci a následné zhodnocení vhodnosti použité strategie. Teoretická část práce přibližuje odborné termíny, které jsou klíčové pro pochopení praktické části. Jedná se například o marketingové strategie či marketingový a komunikační …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the marketing communication of the Prague City Gallery. The aim of the thesis is to carry out a case study analysing the marketing communication of the gallery and then creating and evaluation of the strategy. The theoretical part of the bachelor thesis introduces terms that are essential for understanding the practical part. These are terms include, for example, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90169
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Anna Janištinová
- Oponent: Irena Děkanovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90169
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy
Věra Bartošová -
Přístupnost objektů Galerie hlavního města Prahy
Vladimír Plichta -
Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy
Lenka Szeteiová -
1. Teoretická část: Vizuální styl galerií. 2. Praktická část: Vizuální styl galerie.
Marek MACEK -
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Anastasiia Lukiianchuk -
Prague City Tourism jako nástroj destinačního marketingu Prahy
Monika Puschová -
Organizace Prague City Tourism a její význam pro cestovní ruch v Praze
Jan Kozár -
Vliv změny zřizovací listiny Pražské informační služby – Prague City Tourism na její činnost
Kateřina Milerová