Bc. Michaela Navrátilová
Master's thesis
Moskva v kinematografii
Moscow in Cinematography
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice Moskvy v kinematografii. První část si klade za cíl zmapovat místa a památky Moskvy ve vybraných filmech a dále zjistit, jakou úlohu sehrálo hlavní město Ruska v kinematografii a jak se měnila jeho atmosféra v průběhu 20. století. Druhá část práce se bude věnovat didaktickému zpracování filmu ve výuce ruského jazyka na českých školách.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2014
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3536
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedúci: Mgr. Elena Anatolievna Vasilyeva, CSc.
- Oponent: Mgr. Jana Kostincová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - ruský jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
FILM VE VÝUCE LITERATURY V DÍLE SPISOVATELE VLADIMÍRA KÖRNERA
Markéta ŠINDELOVÁ -
Využití současného krátkometrážního ruského filmu ve výuce ruštiny (lexikální a gramatický aspekt)
Anna Grigerová -
Filmové projekce jako edukační prostředek ve výuce sexuální výchovy a výchovy ke zdraví na základních školách
Barbora Suchyňová -
Film a problematika občanství ve výuce Výchovy k občanství a Občanském a společenskovědním základu
Petr VALA -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Využití vybraných filmů na náměty knih Bohumila Hrabala ve výuce českého jazyka na ZŠ
Lenka Teplanová -
Využití filmu ve výuce humanitních předmětů
Kristýna BULÍNOVÁ -
Film im Deutschunterricht. Profit der Entwicklung von Hör-Seh-Kompetenz am Beispiel eines didaktisierten Films.
Petra Procházková
Názov
Vložil
Vložené
Práva