Andrea Vergašová

Bachelor's thesis

ŠKOLNÍ ZRALOST A PROBLEMATIKA ODKLADŮ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU

School readiness and school attendance problems of delay in preschool children
Abstract:
Ve své bakalářské práci, která je rozdělena na teoretickou a praktickou část, jsem se zabývala definicí a praktickými rysy školní zralosti a problematikou odkladů školní docházky u dětí předškolního věku a jejich porovnáním v regionech Veselsko a Kyjovsko. V jednotlivých kapitolách jsem rozebírala úlohy a specifika předškolního vzdělávání, jejich metody a formy. Poté jsem se věnovala podrobněji pojmu …more
Abstract:
In her thesis, which is divided into theoretical and practical part, I examined the definition and practical features of school maturity and the issue of postponement of school attendance for preschool children and their comparison in the regions Veselsko and Kyjovsko. In each chapter I was disassembling the role of preschool education and the specifics of their methods and forms. Then I attended school …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2010
  • Supervisor: Pavel Svoboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: světu
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses ysglat ysglat/2
1/7/2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.