Lenka Burianová

Bachelor's thesis

Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích

The integrated positiong of the brand Pilsner Urquell on foreign markets
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit mezinárodní marketingovou strategii pivní značky Pilsner Urquell v exportních zemích a analyzovat její positioning. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je čtenář obeznámen se základními pojmy a teoretickými postupy z oblasti značky a jejího řízení. Ve druhé kapitole je blíže představena společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. Je zde popsán profil …more
Abstract:
The aim of this thesis is to present the international marketing strategy of Pilsner Urquell beer on foreign markets and to analyze the brand's positioning. The thesis is divided into three chapters. After the first chapter the reader is familiar with the basic theoretical concepts and methods of the brand and its management. The second chapter introduces the company Pilsner Urquell, a.s. It describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2011
  • Supervisor: Soňa Gullová
  • Reader: Anna Klosová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25573