Lenka Burianová

Bakalářská práce

Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích

The integrated positiong of the brand Pilsner Urquell on foreign markets
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit mezinárodní marketingovou strategii pivní značky Pilsner Urquell v exportních zemích a analyzovat její positioning. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je čtenář obeznámen se základními pojmy a teoretickými postupy z oblasti značky a jejího řízení. Ve druhé kapitole je blíže představena společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. Je zde popsán profil …více
Abstract:
The aim of this thesis is to present the international marketing strategy of Pilsner Urquell beer on foreign markets and to analyze the brand's positioning. The thesis is divided into three chapters. After the first chapter the reader is familiar with the basic theoretical concepts and methods of the brand and its management. The second chapter introduces the company Pilsner Urquell, a.s. It describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Soňa Gullová
  • Oponent: Anna Klosová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25573

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod