Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích – Lenka Burianová
Lenka Burianová
Bakalářská práce
Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích
The integrated positiong of the brand Pilsner Urquell on foreign markets
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit mezinárodní marketingovou strategii pivní značky Pilsner Urquell v exportních zemích a analyzovat její positioning. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je čtenář obeznámen se základními pojmy a teoretickými postupy z oblasti značky a jejího řízení. Ve druhé kapitole je blíže představena společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. Je zde popsán profil …víceAbstract:
The aim of this thesis is to present the international marketing strategy of Pilsner Urquell beer on foreign markets and to analyze the brand's positioning. The thesis is divided into three chapters. After the first chapter the reader is familiar with the basic theoretical concepts and methods of the brand and its management. The second chapter introduces the company Pilsner Urquell, a.s. It describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček -
Selected Aspects of Cultural Differences and their Influence on the International Marketing Mix
Anne Sakseide Svendsen -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak