Tvorba marketingové strategie ve firmě Sprint, s.r.o. – Jan Weisshäutel
Jan Weisshäutel
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie ve firmě Sprint, s.r.o.
Creating Sprint spol. s r.o.’s Marketing Strategy
Anotace:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii firmy Sprint s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou intuitivně řízenou rodinnou firmu. Firmy patřící mezi malé a střední podniky mají jen zřídka zpracovanou marketingovou strategii, a proto její vypracování a začlenění do řídícího procesu představuje značnou konkurenční výhodu. Teoretická část zahrnuje situační analýzu vnějšího i vnitřního …víceAbstract:
The goal of the thesis is creating marketing strategy of small intuitive driven family business. Small and medium sized entities where Sprint belongs, have defined marketing strategy rarely. Therefore marketing strategy and its implementation into the management is big competitive advantage. Theoretic part of the thesis includes strategic analysis of external and internal environment of the enterprise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29759
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Michal Olekšák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29759
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti -
Economic analysis of Nepal Oil Corporation
SARASWATI DAHAL -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová