A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz – Jan Kubín
Jan Kubín
Bachelor's thesis
A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
Abstract:
This thesis titled "A Marketing Analysis of E-shop Businessbags.cz" deals with the marketing tools and their application on the electronic store. The aim is to analyze and propose improvements of communication tools of this particular online store. The theoretical part is devoted into the basic concepts of marketing communication, digital marketing, web analytics and the difference between the classic …viacAbstract:
Tato bakalářská práce s názvem "Marketingová analýza internetového obchodu businessbags.cz" pojednává o marketingových nástrojích a jejich aplikaci na tento internetový obchod. Cílem je analyzovat a navrhnout zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Businessbags.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům z marketingové komunikace, digitálního marketingu internetové analytiky a rozdílem …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zverejniť od: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubín, Jan. A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Barbara Bláhová -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
Realizace e-commerce projektu
Roman Šemora -
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Denisa Roreitnerová -
Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode
Anna Bláhová -
Využití sociálních sítí v e-commerce
Andrea Ježková