Interpretace umění v publikacích zprostředkovávajících výklad dějin umění pro střední školy – Bc. Michaela Žůrková
Bc. Michaela Žůrková
Diplomová práce
Interpretace umění v publikacích zprostředkovávajících výklad dějin umění pro střední školy
Interpretation of Art in Publications Mediating Art History for Secondary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou interpretace umění v publikacích, které jsou využívány ke zprostředkování umění a jeho dějin na středních školách. Tuto problematiku práce reflektuje především z hlediska proměn ve vědeckém a vzdělávacím diskurzu o umění. Na tomto základě pak u vybraných publikací předkládá tři zásadní proměny uměleckého jazyka a upozorňuje na problémy, které jsou s jejich interpretací …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issues of interpretation in art publications which are used for art and its history in secondary schools. The work primarily reflects the issues in terms of changes in scientific and educational discourse about art. On this basis, it presents three fundamental transformations of artistic language for selected publications and it draws attention to the problems that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bqxlc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
- Vedoucí: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Repair in English language teaching in Czech secondary schools
Šárka Hálová -
Teaching Literature in Secondary Schools as Part of the English Language Curriculum
Jan Švábenský -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Distance Learning at Secondary Schools: Improving Pronunciation Through Educational Videos
Anna Štangelová -
Výuková pomůcka pro hru na flétnu
Anna Vafková -
Kritika učebnice občanské výchovy z pohledu opozičních diskurzů
Adam Tomek