Bc. Lenka Hrotíková

Master's thesis

Reklama v sociálním marketingu

Advertising in Social Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá reklamou v sociálním marketingu, tedy v oblasti, která stále více nabývá na celospolečenském významu v českém i světovém měřítku. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol, z nichž první je zaměřena na sociální marketing. Pozornost je věnována historii tohoto specifického odvětví marketingu, jeho porovnání s marketingem klasickým a uvedení do kontextu marketingu …more
Abstract:
The diploma thesis deals with advertising in social marketing which represents an ever more important area of social significance both in Czech and global scales. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter focuses on social marketing. Attention is given to the history of this specific branch of marketing, its juxtaposition with traditional type of marketing as well as to its contextualization …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní