Bc. Lenka Hrotíková
Master's thesis
Reklama v sociálním marketingu
Advertising in Social Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá reklamou v sociálním marketingu, tedy v oblasti, která stále více nabývá na celospolečenském významu v českém i světovém měřítku. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol, z nichž první je zaměřena na sociální marketing. Pozornost je věnována historii tohoto specifického odvětví marketingu, jeho porovnání s marketingem klasickým a uvedení do kontextu marketingu …moreAbstract:
The diploma thesis deals with advertising in social marketing which represents an ever more important area of social significance both in Czech and global scales. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter focuses on social marketing. Attention is given to the history of this specific branch of marketing, its juxtaposition with traditional type of marketing as well as to its contextualization …moreKeywords
AIDA cíle reklamy efektivita emoce marketing marketing obcí marketingové prostředí média právní a etické aspekty prvky realizace reklama reklamní apel reklamní kampaň sociální marketing „STP“ (segmentace targeting positioning) typologie obcí základní aspekty marketingu. AIDA advertising objectives effectiveness emotion marketing environment marketing of villages legal and ethical aspects elements of implementation advertising advertising appeal advertising campaign social marketing „STP“ (segmentation typology of villages fundamental marketing aspects.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bto5g/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti
Lenka Glasová -
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Dagmar Grauová -
Základní aspekty marketingu ve futsalovém oddíle VSK VŠB-TU Ostrava
Roman Fejerčák -
Právní aspekty metod e - marketingu
Vadym Banshchykov -
Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Elen Ingerlová -
Využití sociálních sítí pro účely marketingu
Nikolas Marmazinský -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky.
Jiřina Kalousková