Reklama v sociálním marketingu – Bc. Lenka Hrotíková
Bc. Lenka Hrotíková
Master's thesis
Reklama v sociálním marketingu
Advertising in Social Marketing
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá reklamou v sociálním marketingu, tedy v oblasti, která stále více nabývá na celospolečenském významu v českém i světovém měřítku. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol, z nichž první je zaměřena na sociální marketing. Pozornost je věnována historii tohoto specifického odvětví marketingu, jeho porovnání s marketingem klasickým a uvedení do kontextu marketingu …viacAbstract:
The diploma thesis deals with advertising in social marketing which represents an ever more important area of social significance both in Czech and global scales. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter focuses on social marketing. Attention is given to the history of this specific branch of marketing, its juxtaposition with traditional type of marketing as well as to its contextualization …viacKľúčové slová
AIDA cíle reklamy efektivita emoce marketing marketing obcí marketingové prostředí média právní a etické aspekty prvky realizace reklama reklamní apel reklamní kampaň sociální marketing „STP“ (segmentace targeting positioning) typologie obcí základní aspekty marketingu. AIDA advertising objectives effectiveness emotion marketing environment marketing of villages legal and ethical aspects elements of implementation advertising advertising appeal advertising campaign social marketing „STP“ (segmentation typology of villages fundamental marketing aspects.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bto5g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti
Lenka Glasová -
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Dagmar Grauová -
Základní aspekty marketingu ve futsalovém oddíle VSK VŠB-TU Ostrava
Roman Fejerčák -
Právní aspekty metod e - marketingu
Vadym Banshchykov -
Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Elen Ingerlová -
Využití sociálních sítí pro účely marketingu
Nikolas Marmazinský -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky.
Jiřina Kalousková