Návrh marketingové komunikace pro novou značku alternativních mléčných nápojů – Jakub Kadlec
Jakub Kadlec
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pro novou značku alternativních mléčných nápojů
Design of Marketing Communication for a New Brand of Alternative Milk Drinks
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro novou značku alternativních mléčných nápojů. Hlavním cílem diplomové práce bylo vypracovat návrh marketingové komunikace, kterým by byly pokryty základní marketingové aktivity a komunikační kanály, a to bez potřeby hlubokých znalostí a dlouhodobých zkušeností podnikatelů. Práce byla rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the proposal of marketing communication for a new brand of alternative milk drinks. The main aim of the thesis was to develop a marketing communication proposal that would cover the basic marketing activities and communication channels, without the need for in-depth knowledge and long-term experience of entrepreneurs. The thesis was divided into two parts, namely theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153310
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Hana Štverková
- Oponent: Tomáš Neuwirth
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLEC, Jakub. \textit{Návrh marketingové komunikace pro novou značku alternativních mléčných nápojů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ythdti/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava