Lidskost v komunikaci učitele se žáky na 1. stupni základní školy – Mgr. Anežka Husáková
Mgr. Anežka Husáková
Master's thesis
Lidskost v komunikaci učitele se žáky na 1. stupni základní školy
Humanity in Pedagogical Communication at Primary School
Abstract:
Diplomová práce „Lidskost v komunikaci učitele se žáky na prvním stupni základní školy“ se zaměřuje na způsoby komunikace učitele se žáky na prvním stupni základní školy v souvislosti s výchovou k lidskosti. Výchově k lidství se zabývají úvodní kapitoly teoretické části a poukazují na její význam. Ve spojitosti s Komenského antropologií naznačuji, jak velkou roli má při vzdělávání výchova k lidskosti …moreAbstract:
Diploma thesis “Humanity in Pedagogical Communication at Primary School” is focused on ways of pedagogical communication at primary school in connection with humanity education. The diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with education for humanity and points to its importance. In relation to Komenský’s anthropology, it indicates the crucial role of education for humanity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cobbn/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2014
- Supervisor: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Reader: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Komunikace začínajícího učitele se zákonnými zástupci žáků
Anna HANÁČKOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Efektivní komunikace učitelů mateřských škol
Eva Tondlová -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ