Lidskost v komunikaci učitele se žáky na 1. stupni základní školy – Mgr. Anežka Husáková
Mgr. Anežka Husáková
Diplomová práce
Lidskost v komunikaci učitele se žáky na 1. stupni základní školy
Humanity in Pedagogical Communication at Primary School
Anotace:
Diplomová práce „Lidskost v komunikaci učitele se žáky na prvním stupni základní školy“ se zaměřuje na způsoby komunikace učitele se žáky na prvním stupni základní školy v souvislosti s výchovou k lidskosti. Výchově k lidství se zabývají úvodní kapitoly teoretické části a poukazují na její význam. Ve spojitosti s Komenského antropologií naznačuji, jak velkou roli má při vzdělávání výchova k lidskosti …víceAbstract:
Diploma thesis “Humanity in Pedagogical Communication at Primary School” is focused on ways of pedagogical communication at primary school in connection with humanity education. The diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with education for humanity and points to its importance. In relation to Komenský’s anthropology, it indicates the crucial role of education for humanity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cobbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace začínajícího učitele se zákonnými zástupci žáků
Anna HANÁČKOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Efektivní komunikace učitelů mateřských škol
Eva Tondlová -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ