Vliv Třetí kávové vlny na obchod s kávou – Bich Ngoc Nguyen
Bich Ngoc Nguyen
Diplomová práce
Vliv Třetí kávové vlny na obchod s kávou
Influence of the Third Wave of Coffee on coffee trade
Anotace:
Diplomová práce zkoumá změny na trhu s kávou ve Třetí kávové vlně. Práce obsahuje komparaci tradičního modelu obchodu s kávou a obchodu s výběrovou kávou. První kapitola je věnována kávě jako komoditě a jejímu obchodnímu významu. Druhá část se zabývá vývojem na trhu s kávou ve třech klíčových etapách (vlnách). Předposlední část je věnovavaná způsobu obchodu s výběrovou kávou a zemím produkujícím výběrovou …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to examine changes in the coffee market in the third wave of coffee. The work compares the commodity market with the specialty coffee market. Throughout the thesis, examples show how the third wave of coffee challenges views about the traditional global value chain. The first chapter analyses the importance of coffee as a commodity. The second chapter looks into the evolution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76395
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Jakub Jedlinský
- Oponent: Jiří Sejkora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76395
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
‘One Ethiopian Hand Brew, Please!’: Discovering Habitus of Specialty Coffee Connoisseurs
Margarita Yelisseyeva -
Impact of sustainability measures in the specialty coffee supply chain on the end consumer
Jasmin-Maria Hopp -
Caffeine content of Honduran coffee on the Czech market
Kateřina Beránková -
Analysis of coffee small farmers innovation system in Colombia
William Corredor -
Využití certifikace Fair trade a Direct trade v marketingové strategii českých pražíren kávy a kaváren
Petra Bočková -
Komparace direct trade a fair trade
Robin Rolenc