Marketingový mix pivovaru Bernard pro segment vysokoškolských studentů v Kraji Vysočina – Ivana Langrová
Ivana Langrová
Bakalářská práce
Marketingový mix pivovaru Bernard pro segment vysokoškolských studentů v Kraji Vysočina
Marketing mix of Bernard Brewery for the Segment Of University Students in Vysočina Region.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout úpravu stávajícího marketingového mixu pivovaru Bernard pro segment vysokoškolských studentů v Kraji Vysočina. Kvantitativní výzkum, provedený pomocí internetového dotazování, má také zjistit znalost a vnímání značky Bernard mezi touto cílovou skupinou. Výsledky šetření budou použity pro konkrétní marketingová doporučení.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.