Ing. Romana Sikorová
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně
Designing a communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu komunikační kampaně pro školu Lingua Viva se zaměřením na jazykové kursy. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Kompozici teoretické části práce tvoří čtyři stěžejní kapitoly postupně věnované problematice marketingové komunikace, specifikacím služeb, modelům v marketingové komunikaci a plánu komunikační kampaně. Speciální pozornost je zaměřena na plánovací …moreAbstract:
The objective of this thesis is to design a communication campaign for the school Lingua Viva focused on language courses. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is composed of four main chapters written about the issue of marketing communications, specifics of services, models in marketing communication and the plan of communication campaign. Special attention …moreKeywords
marketingová komunikace modely v marketingové komunikaci plánovací cyklus SOSTAC® marketingový výzkum komunikační mix efektivita marketingové komunikace marketing communications models in marketing communications SOSTAC® Planning System marketing research communication mix effectiveness of marketing communications
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pf8xb/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Effectiveness of nostalgia marketing in contemporary movies on consumers from young generation.
Anna Kopchenova -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Efektivita slevových kódů v marketingové komunikaci
Lucie Lorencová -
Analysis of the marketing communications and strategy of Contours fitness
Jonáš Merta