Ing. Romana Sikorová
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně
Designing a communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu komunikační kampaně pro školu Lingua Viva se zaměřením na jazykové kursy. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Kompozici teoretické části práce tvoří čtyři stěžejní kapitoly postupně věnované problematice marketingové komunikace, specifikacím služeb, modelům v marketingové komunikaci a plánu komunikační kampaně. Speciální pozornost je zaměřena na plánovací …víceAbstract:
The objective of this thesis is to design a communication campaign for the school Lingua Viva focused on language courses. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is composed of four main chapters written about the issue of marketing communications, specifics of services, models in marketing communication and the plan of communication campaign. Special attention …víceKlíčová slova
marketingová komunikace modely v marketingové komunikaci plánovací cyklus SOSTAC® marketingový výzkum komunikační mix efektivita marketingové komunikace marketing communications models in marketing communications SOSTAC® Planning System marketing research communication mix effectiveness of marketing communications
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pf8xb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Effectiveness of nostalgia marketing in contemporary movies on consumers from young generation.
Anna Kopchenova -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Efektivita slevových kódů v marketingové komunikaci
Lucie Lorencová -
Analysis of the marketing communications and strategy of Contours fitness
Jonáš Merta