Ing. Aleš Zalabák

Bachelor's thesis

Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie

Advertising, consumer behaviour and planning communication strategy
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám vlivem reklamy na spotřební chování zákazníků. Součástí je i podrobný popis prostředků, které se při tvorbě reklamních kampaní využívají a jejich plánování. Teoretická část pojednává o obecných informacích o reklamě, jednotlivých druzích médií a vlivu reklamy na zákazníka. Jsou zde zmíněny i faktory ovlivňující chování nakupujících. V několika kapitolách se věnuji …more
Abstract:
In My bachelor work I deal with the influence of advertising on consumer behavior of customers. Includes a detailed description of the funds witch are used for creating advertising campaigns and use their planning. The theoretical part deals with general information about advertising, various types of media and advertising influence on the customer. Here are mentioned here as well as factors influencing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2010
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová, doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Reader: Ing. Eva Matoušková, Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní