Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie – Ing. Aleš Zalabák
Ing. Aleš Zalabák
Bachelor's thesis
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
Advertising, consumer behaviour and planning communication strategy
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám vlivem reklamy na spotřební chování zákazníků. Součástí je i podrobný popis prostředků, které se při tvorbě reklamních kampaní využívají a jejich plánování. Teoretická část pojednává o obecných informacích o reklamě, jednotlivých druzích médií a vlivu reklamy na zákazníka. Jsou zde zmíněny i faktory ovlivňující chování nakupujících. V několika kapitolách se věnuji …moreAbstract:
In My bachelor work I deal with the influence of advertising on consumer behavior of customers. Includes a detailed description of the funds witch are used for creating advertising campaigns and use their planning. The theoretical part deals with general information about advertising, various types of media and advertising influence on the customer. Here are mentioned here as well as factors influencing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s7r4s/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2010
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová, doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Reader: Ing. Eva Matoušková, Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Printed Chocolate Advertising: Discourse Analysis
Anna Mabbettová -
Reklama optikou psychoanalýzy: rola projektívnej identifikácie v reklamnej komunikácií
Petra Barčáková -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková