Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie – Ing. Aleš Zalabák
Ing. Aleš Zalabák
Bakalářská práce
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
Advertising, consumer behaviour and planning communication strategy
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám vlivem reklamy na spotřební chování zákazníků. Součástí je i podrobný popis prostředků, které se při tvorbě reklamních kampaní využívají a jejich plánování. Teoretická část pojednává o obecných informacích o reklamě, jednotlivých druzích médií a vlivu reklamy na zákazníka. Jsou zde zmíněny i faktory ovlivňující chování nakupujících. V několika kapitolách se věnuji …víceAbstract:
In My bachelor work I deal with the influence of advertising on consumer behavior of customers. Includes a detailed description of the funds witch are used for creating advertising campaigns and use their planning. The theoretical part deals with general information about advertising, various types of media and advertising influence on the customer. Here are mentioned here as well as factors influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s7r4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová, doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková, Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Printed Chocolate Advertising: Discourse Analysis
Anna Mabbettová -
Reklama optikou psychoanalýzy: rola projektívnej identifikácie v reklamnej komunikácií
Petra Barčáková -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková