Strategie vstupu společnosti Centropen, a.s. na čínský trh – Petra Březinová
Petra Březinová
Master's thesis
Strategie vstupu společnosti Centropen, a.s. na čínský trh
Strategy of input of Centropen Company on Chinese market
Anotácia:
S růstem společnosti Centropen se začíná tuzemský trh nasycovat, a proto je společnost nucena zvážit expanzi na zahraniční trhy. Úspěšnost celé expanzní akce často závisí na důkladném zanalyzování cílového trhu. Diplomová práce se zaměřuje na analýzu čínského trhu prostřednictvím 4C analýzy, jež zkoumá 4 oblasti, a to zákazníky, náklady, národní specifika a konkurenci. 4C analýza poskytuje odpovědi …viacAbstract:
The company Centropen should consider expansion into foreign markets due to domestic market saturation. Successful foreign market penetration is not possible without deep analysis of target country. The goal of this thesis is to formulate entry strategy based on 4C analysis that includes Competition, Country, Cost and Customers perspectives at the Chinese market. This analysis help answering two research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68811
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedúci: Stanislav Tripes
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68811
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Internacionalizace čínského renminbi
Zhanar Zhubanova -
Internacionalizace renminbi v kontextu budování základů čínské hegemonie
Ondřej Král -
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
Marek Musil -
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Diana Borgesová -
Vybrané formy vstupu podniku na zahraniční trh
Andrea Bitnarová -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Analýza forem vstupu českého podniku na ruský trh
Eva Bajerová