Marketingová kampaň e-shopu www.drogerie-slevy.cz – Ing. Martin Podolák
Ing. Martin Podolák
Master's thesis
Marketingová kampaň e-shopu www.drogerie-slevy.cz
Marketing campaign of e-shop www.drogerie-slevy.cz
Abstract:
Téma diplomové práce patří mezi aktuální, protože se jedná o digitální prostředí, které je v posledních letech na výrazném vzestupu, a v marketingové komunikaci toto prostředí zaujímá pevné a velice významné místo. V první části diplomové práce budou prozkoumány aktuálně používané marketingové nástroje, popsána jejich charakteristika a doplněna o významné statistiky, které jejich vhodnost užívání podpoří …moreAbstract:
The subject of my thesis is a topic of current importance, as it focuses on digital environment which has been growing very strongly and which has a significant position in marketing communication. The first part of the thesis explores currently used marketing tools and their features, and it presents major statistical data which either support, or disprove suitability of their use. The second part …moreKeywords
drogerie e-shop vyhledávače marketingová komunikace marketingový plán marketingový mix marketingový výzkum marketing na internetu cílová skupina podpora prodeje toiletries and household goods browsers marketing communication marketing plan marketing mix marketing research target group sales support
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x6vcl/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků
Fatima Daurova -
Moderní formy marketingové komunikace
Lidia Panova -
Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím
Veronika Wróblová -
Analýza marketingové komunikace obchodu se sportovním zbožím
David Kubný -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Petra Ritschelová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jan Suchý -
Počátky řemeslné výroby v Čechách a počátky komerční komunikace
Irena Jochmanová