Marketingová kampaň e-shopu www.drogerie-slevy.cz – Ing. Martin Podolák
Ing. Martin Podolák
Master's thesis
Marketingová kampaň e-shopu www.drogerie-slevy.cz
Marketing campaign of e-shop www.drogerie-slevy.cz
Anotácia:
Téma diplomové práce patří mezi aktuální, protože se jedná o digitální prostředí, které je v posledních letech na výrazném vzestupu, a v marketingové komunikaci toto prostředí zaujímá pevné a velice významné místo. V první části diplomové práce budou prozkoumány aktuálně používané marketingové nástroje, popsána jejich charakteristika a doplněna o významné statistiky, které jejich vhodnost užívání podpoří …viacAbstract:
The subject of my thesis is a topic of current importance, as it focuses on digital environment which has been growing very strongly and which has a significant position in marketing communication. The first part of the thesis explores currently used marketing tools and their features, and it presents major statistical data which either support, or disprove suitability of their use. The second part …viacKľúčové slová
drogerie e-shop vyhledávače marketingová komunikace marketingový plán marketingový mix marketingový výzkum marketing na internetu cílová skupina podpora prodeje toiletries and household goods browsers marketing communication marketing plan marketing mix marketing research target group sales support
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x6vcl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků
Fatima Daurova -
Moderní formy marketingové komunikace
Lidia Panova -
Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím
Veronika Wróblová -
Analýza marketingové komunikace obchodu se sportovním zbožím
David Kubný -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Petra Ritschelová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jan Suchý -
Počátky řemeslné výroby v Čechách a počátky komerční komunikace
Irena Jochmanová