Návrh reklamní kampaně pro firmu Yoplat, a. s. – Martina JABLUNKOVÁ
Martina JABLUNKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh reklamní kampaně pro firmu Yoplat, a. s.
Advertising campaign for company Yoplait, a. s.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení a vytvoření plánu propagační (reklamní) kampaně pro firmu Yoplait, a. s., která se chystá uvést na trh nový výrobek. Jedná se o první jogurt zcela bez chemie. Práce obsahuje návrh takových postupů, které by byly účinné a odpovídaly požadavkům firmy, a které povedou k uchycení produktu na trhu ČR.Abstract:
My bacalary work is oriented on concept and create the plane of advertising campaign for company Yoplait, a. s., who will prepare a new product on marketplace. It is first yoghurt without food chemistry. The work includes submission of such procedures, which are effectively and corresponding requirements of company and which will causes fixing this produkt on the market of Czech Republic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier:
13531
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JABLUNKOVÁ, Martina. Návrh reklamní kampaně pro firmu Yoplat, a. s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Návrh marketingové strategie pro reklamní agenturu
Klára Packová -
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
Tomáš Kubíček -
Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta
Jakub Kohák -
1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Kateřina NOVÁKOVÁ