Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. – Ing. Jiří VOLOCH
Ing. Jiří VOLOCH
Diplomová práce
Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.
Project of inovation for popularization and heightening corruptibility of computer brand ERGO company SWS, a.s.
Anotace:
Následující diplomová práce, nesoucí název Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující nejen současný stav ve společnosti SWS, a.s., ale zejména možnosti jeho zdokonalení. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku nového …víceAbstract:
Next diploma work, which is called as Inovation Project for popularization and saleability rise of the computer brand ERGO of company SWS, a.s., is parted to two elementary parts. First part forms a theoretical basis for the second part, which describes not only the present state of the company SWS, a.s., but especially potentialities of improvement. The theoretical part is centred on problems of new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5920
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLOCH, Jiří. \textit{Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/yukbfp/.
Jak správně citovat práci
VOLOCH, Jiří. Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vzťahový management a jeho uplatnenie vo vybranej komerčnej banke
Zdenka Ľapinová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Ilustrace ve vizuálním stylu obchodní značky
Anna Benešová -
The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana
Tarek Arslan