Žák se zrakovým postižením v běžné mateřské škole – Gabriela PŘÍPLATOVÁ
Gabriela PŘÍPLATOVÁ
Bakalářská práce
Žák se zrakovým postižením v běžné mateřské škole
Visually impaired pupil in the mainstream kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku inkluzivního vzdělávání dětí předškolního věku s těžkou zrakovou vadou v běžné mateřské škole. Hlavním cílem práce bylo zmapovat postoj rodičů nevidomého žáka, pedagogů školy, spolužáků a jejich rodičů, kteří mají zkušenost s procesem společného vzdělávání. Výsledky zachycené pomocí rozhovorů a pozorování byly zpracovány formou případové studie, která je …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of inclusive education of preschool children with severe visual impairment in a regular kindergarten. The main aim of the thesis was to map the attitude of the parents of a visually impaired pupil as well as the attitude of school teachers, classmates and their parents who have experience with the process of joint education. The results captured through interviews and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Olga Malinovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘÍPLATOVÁ, Gabriela. Žák se zrakovým postižením v běžné mateřské škole. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením pohledem učitelů
Veronika Jaroščáková -
Komparace vzdělávání žáků se zrakovým postižením v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postižené
Eva RATAJOVÁ -
Postoje a názory na inkluzivní vzdělávání pedagogické veřejnosti
Petra Ševčíková -
Používání optických pomůcek v inkluzivním vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Adéla SAMKOVÁ -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Školní budova s komplexní péčí pro zrakově a sluchově postižené děti (mateřská škola a základní škola)
Romana Jurková -
Průprava na čtení a psaní Braillova písma u dětí se zrakovým postižení v mateřské škole
Kateřina POLÍVKOVÁ -
Interakce a způsoby komunikace mezi dětmi se sluchovým postižením z mateřské školy pro sluchově postižené a dětmi slyšícími z běžné mateřské školy
Helena Pšejová
Název
Vložil
Vloženo
Práva