Vplyv rozdielnych metód zostavenia vzorku panelovej štúdie na odhad tržných podielov firiem pôsobiacich na poľnohospodárskom trhu – Simona Andreanská
Simona Andreanská
Bakalářská práce
Vplyv rozdielnych metód zostavenia vzorku panelovej štúdie na odhad tržných podielov firiem pôsobiacich na poľnohospodárskom trhu
Vliv rozdílných metod sestavení vzorku panelové studie na odhad tržních podílů firem působících na zemědělském trhu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkami dvou různých metod používaných při sestavování vzorku panelové studie, které mají vliv na odhad tržních podílů firem na zemědělském trhu. Práce vychází z reálných metod firmy Kleffmann Group. V teoretické části je vysvětlen princip marketingového a panelového výzkumu. Následně je tato část propojená s charakteristikou analyzované firmy. Výsledky práce vycházejí …víceAbstract:
ANDREANSKÁ, S., The impact of different methods of assembling a panel study sample on the market share of companies operating on the agricultural market. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2018.This bachelor thesis deals with the two different methods used in the preparation of a sample panel study that influences the estimation of market shares in the agri-cultural market. The thesis …víceAbstract:
ANDREANSKÁ, S., Vplyv rozdielnych metód zostavenia vzorku panelovej štúdie na od-had tržných podielov firiem pôsobiacich na poľnohospodárskom trhu. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Táto bakalárska práca sa venuje problematike dvoch rôznych metód využívaných pri zostavení vzorku panelovej štúdie, ktoré majú vplyv na odhad tržných podielov firiem na poľnohospodárskom trhu. Práca …víceKlíčová slova
marketingový výzkum panelový výzkum tržní podíl metoda „farm size weighting“ metoda „crop size weighting“
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Luboš Střelec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDREANSKÁ, Simona. \textit{Vplyv rozdielnych metód zostavenia vzorku panelovej štúdie na odhad tržných podielov firiem pôsobiacich na poľnohospodárskom trhu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/yuwopc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Diversity and its Impact on the Performance of an International Organization
Miroslav Heršálek -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Analýza sociální změny: panel a panelová šetření v sociologii
Zdeňka Lechnerová