Management a ekonomika malých hudebních skupin – Bc. Radek Vrána
Bc. Radek Vrána
Diplomová práce
Management a ekonomika malých hudebních skupin
Management and economy of little music bands
Anotace:
Cílem práce je analyzovat management a ekonomiku malých hudebních skupin jako specifického druhu organizace se zaměřením na marketing, který představuje klíčovou oblast pro to, aby takováto malá skupina mohla existovat. Práce se bude zabývat deskriptivní analýzou efektivity fungování malé skupiny, která produkuje ve většině případů sice minimální zisk, nicméně aby mohla tato organizace fungovat, musí …víceAbstract:
The target of this diploma work is to analyse management and economy of small music bands as the specific type of an organisation and to aim at marketing which plays the key position for existing of a music band. The work is concerned with the analysis of efficiency of small band's work. Although these bands usually make a minimum profit, they have to use at least some basic managerial strategy. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vrána, Radek. Management a ekonomika malých hudebních skupin. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudebních děl
Zdeněk Šťáva -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Event marketing management
Matěj Buďárek -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Trh práce a problematika zaměstnanosti v České republice
Hana Černá -
Farmářské trhy a lokální ekonomika
Sára Hloušková -
Sdílená ekonomika: porovnání vývoje trhu P2P úvěrů ve Spojených státech amerických a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska v letech 2005-2020a odhad budoucího utváření trhu P2P úvěrů v ČR
Simon Michailidis