Návrh a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc – Bc. Tomáš Lejsal
Bc. Tomáš Lejsal
Diplomová práce
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc
Design and Optimization of PPC Campaigns for a Tattoo Studio ANFAS Tattoo Olomouc
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem návrhu a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc. Hlavním cílem je zvýšení povědomí o tetovacím studiu a navýšení počtu objednávek. Kromě dosavadních marketingových aktivit studia ANFAS je také popsáno konkurenční postavení studia na trhu. Dále se analyzovaly webové stránky studia pomocí nástrojů Google Analytics a Google Test My Site. Na …víceAbstract:
The master thesis focuses on the project of design and optimization of PPC campaigns for tattoo studio ANFAS Tattoo Olomouc. The main goal is to increase awareness of the tattoo studio and increase the number of orders. In addition to the current marketing activi-ties of the ANFAS Tattoo studio, the competitive position of the studio on the market is also described. The studio's website was analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lejsal, Tomáš. Návrh a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Establishing a digital presence and strategy model for a business by using Google tools
Ana-Maria Raduta -
Nástroj Google Analytics a jeho použití v konkrétní firmě
Polina Petunina -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Methodology for Collecting Behavioral and Search Preferences for the Purpose of Subsequently Adapting the Recommended Site Content
Adam Kořínek -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Možnosti systémů Google Ads a Seznam Sklik
Daniela KRULICKÁ