Bc. Kateřina Vejvodová

Bachelor's thesis

Cenová podpora prodeje v maloobchodě

Retail price promotion
Abstract:
Tato práce se v prvních dvou kapitolách věnuje problematice cenové podpory prodeje. Je zde popsán význam a moţnosti vyuţití podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na cenovou podporu prodeje v maloobchodě. Rovněţ jsou v této práci popsány dopady cenové podpory prodeje na dodavatelské vztahy mezi maloobchodníky a na tvorbu cenové strategie v maloobchodě. Třetí kapitola se …more
Abstract:
The early two chapters of this work are aimed on problems of price fixing department support sales and described the meaning and possibilities of sale support like tools of marketing communication with a view to price support sales in retail. In this work is also described the impact of price sale support on supply relationships between? and retail dealer and the impact of price production fixing department …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2010
  • Supervisor: Ing. Michal Paták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vejvodová, Kateřina. Cenová podpora prodeje v maloobchodě. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Bachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry