Bc. Kateřina Vejvodová
Bachelor's thesis
Cenová podpora prodeje v maloobchodě
Retail price promotion
Abstract:
Tato práce se v prvních dvou kapitolách věnuje problematice cenové podpory prodeje. Je zde popsán význam a moţnosti vyuţití podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na cenovou podporu prodeje v maloobchodě. Rovněţ jsou v této práci popsány dopady cenové podpory prodeje na dodavatelské vztahy mezi maloobchodníky a na tvorbu cenové strategie v maloobchodě. Třetí kapitola se …moreAbstract:
The early two chapters of this work are aimed on problems of price fixing department support sales and described the meaning and possibilities of sale support like tools of marketing communication with a view to price support sales in retail. In this work is also described the impact of price sale support on supply relationships between? and retail dealer and the impact of price production fixing department …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2010
- Supervisor: Ing. Michal Paták, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vejvodová, Kateřina. Cenová podpora prodeje v maloobchodě. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
Dominika Schmidtová -
Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže
Martin Kasík -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace
Jan Čadil