Efektivní komunikace se zákazníkem – Ing. Richard Malina
Ing. Richard Malina
Diplomová práce
Efektivní komunikace se zákazníkem
The effective communication with customer
Anotace:
Ústředním tématem této diplomové práce je definování efektivní komunikace se zákazníkem vedoucí ke zdárnému uzavření obchodního případu. Teoreticko – metodologická část pak charakterizuje, kdo je naším zákazníkem včetně typologie osobnosti a popisu odlišností v nákupním chování, přitom nezapomíná ani na zájmové skupiny podniku a jejich vliv. Následně se zabývá správnou segmentací trhů a zákazníků spojenou …víceAbstract:
The central subject of this thesis is definition of effective communication to customer leading to conclusion of a business case. Theoretical and methodological section characterizes the given customer including personality typology and description of dissimilarities in purchasing behaviour, not forgetting about interest groups in the company and their influence. Then the thesis focuses on correct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g5rwe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Daniela Molnar -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Lukáš Kulhavý -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Typologie osobnosti a míra prožívaného stresu studentů VŠ
Radka Kmochová