Analýza vlivu hospodářského růstu na štěstí obyvatel – Matouš Beck
Matouš Beck
Bachelor's thesis
Analýza vlivu hospodářského růstu na štěstí obyvatel
Analysis of the Impact of Economic Growth on the Happiness of Population
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv hospodářského růstu zemí na štěstí obyvatel. Touto problematikou se již zabývalo několik studií ohledně ekonomie štěstí (Stefano, Sarracino, 2014). Cílem této bakalářské práce je pomocí ekonometrické analýzy zjistit, zdali hospodářský růst zemí ovlivňuje štěstí obyvatel. Analýza je zaměřena na 41 evropských států v letech 2011 až 2018. V praktické části je k sestavení …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the impact of economic growth of countries on the happiness of population. Several studies about the economics of happiness have been already addressed this issue (Stefano, Sarracino, 2014). The aim of this bachelor thesis is to use econometric analysis to determine whether the economic growth of countries affect the happiness of population. The analysis is focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84042
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Jakub Čihák
- Reader: Lukáš Augustin Máslo
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84042
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Theses on a related topic
-
Ekonomie štěstí – Platí Easterlinův paradox u vysokoškolských studentů?
Petr Bukáček -
Paradox produktivity se zřetelem ke svobodnému a otevřenému softwaru
Monika Beránková -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková