Analýza vlivu hospodářského růstu na štěstí obyvatel – Matouš Beck
Matouš Beck
Bakalářská práce
Analýza vlivu hospodářského růstu na štěstí obyvatel
Analysis of the Impact of Economic Growth on the Happiness of Population
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv hospodářského růstu zemí na štěstí obyvatel. Touto problematikou se již zabývalo několik studií ohledně ekonomie štěstí (Stefano, Sarracino, 2014). Cílem této bakalářské práce je pomocí ekonometrické analýzy zjistit, zdali hospodářský růst zemí ovlivňuje štěstí obyvatel. Analýza je zaměřena na 41 evropských států v letech 2011 až 2018. V praktické části je k sestavení …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the impact of economic growth of countries on the happiness of population. Several studies about the economics of happiness have been already addressed this issue (Stefano, Sarracino, 2014). The aim of this bachelor thesis is to use econometric analysis to determine whether the economic growth of countries affect the happiness of population. The analysis is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84042
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Jakub Čihák
- Oponent: Lukáš Augustin Máslo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84042
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomie štěstí – Platí Easterlinův paradox u vysokoškolských studentů?
Petr Bukáček -
Paradox produktivity se zřetelem ke svobodnému a otevřenému softwaru
Monika Beránková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková