Hudba jako pomocník při sociálním začleňování zrakově postižených dětí – Lada BOUŠOVÁ
Lada BOUŠOVÁ
Bakalářská práce
Hudba jako pomocník při sociálním začleňování zrakově postižených dětí
Music as a tool for social inclusion of children with vision difficulties
Anotace:
Případová studie spojená s hledáním nových, netradičních metod, postupů a pomůcek při výuce hudby zrakově postižených dětí za použití prvků a technik výtvarného umění a sledování jejich efektivity při procesu jak výuky, tak i socializace postiženého dítěte (včetně sledování zpětné vazby, tj. reakce okolní společnosti).Abstract:
The case study, which is related with searching the new, unconventional methods, advancements and aids for teaching (the music especially) visually challenged childrens. This all with utilization methods and constituents of fine art and with surveillance it´s efficiency during the teaching process, but for the socialization the visually challenged child too (including observation of the feed back/reactions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUŠOVÁ, Lada. Hudba jako pomocník při sociálním začleňování zrakově postižených dětí. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Práce s dítětem s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Kateřina Vaverová -
Práce s dítětem s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Kateřina Vaverová -
Muzikoterapeutická práce s dítětem s ADHD
Simona Švástová -
Příprava žáků základních škol s ADHD na výuku pohledem rodičů
Adéla Šuláková -
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Kvalita života rodiny s dítětem s vrozeným tělesným postižením
Jana Cífková -
Náročné životní situace rodin s dětmi s mentálním postižením a jejich zvládání
Aneta Kuncová -
Sociální práce s rodinnými systémy s dětmi s postižením
Petra Březovská