Vybrané aspekty dodavatelsko odběratelských vztahů retailu a jeho dodavatelů – Alena Vejnarová
Alena Vejnarová
Master's thesis
Vybrané aspekty dodavatelsko odběratelských vztahů retailu a jeho dodavatelů
Selected aspects of the retail supplier-purchaser relations
Abstract:
Práce "Vybrané aspekty dodavatelsko-odběratelských vztahů retailu a jeho dodavatelů" definuje britský maloobchod se zbožím krátkodobé spotřeby. Představuje jak vládní instituce regulující dané odvětví, tak významná nezisková sdružení mající silný vliv na tržní dění. Seznamuje čtenáře s legislativou vážící se k problematice dodavatelsko-odběratelských vztahů, zejména se Sbírkou zásad jednání supermarketů …moreAbstract:
The Diploma thesis ,Selected aspects of the retail supplier-purchaser relations' defines British grocery retailing. It presents government bodies which regulate retail industry and important independent not-for-profit organizations which have a strong influence on the market situation. It introduces the reader into legislation which regulates supplier-purchaser relations, particularly the Supermarket …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31360
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: František Drozen
- Reader: Ladislav Šípek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31360
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Rozdiely v spotrebných funkciách tovarov dlhodobej a krátkodobej spotreby v krajinách V4
Matej Šimoňák -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová -
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková -
Maloobchodní řetězce v ČR a jejich posouzení z hlediska hospodářské soutěže
Daniel Buš -
Zákaznická spokojenost a její souvislost s hospodářskými výsledky maloobchodních řetězců
Zuzana Výletová -
Motivace a odměňování zaměstnanců v maloobchodních řetězcích
Veronika Šlemarová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová