Mgr. Věra Tkáčová

Diplomová práce

Strategické marketingové řízení malého podniku

Strategic marketing management of small enterprise
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení do oblasti strategického marketingového řízení malého podniku. V teoretické části je přestaven strategický marketing, situační analýzy a strategické marketingové řízení. V praktické části je provedena marketingová situační analýza na základě primárního a sekundárního výzkumu. Výstupem je návrh do oblasti strategického marketingového řízení.
Abstract:
The aim of the thesis is a proposal of recommendation for strategic marketing management of the selected enterprise. In theoretical part, the strategic marketing is introduced as well as situational analysis and strategic marketing management. In the practical part, there is a marketing situational analysis conducted based on the secondary and primary research. The result is a proposal of recommendation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zpcor/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management