Mgr. Věra Tkáčová

Master's thesis

Strategické marketingové řízení malého podniku

Strategic marketing management of small enterprise
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení do oblasti strategického marketingového řízení malého podniku. V teoretické části je přestaven strategický marketing, situační analýzy a strategické marketingové řízení. V praktické části je provedena marketingová situační analýza na základě primárního a sekundárního výzkumu. Výstupem je návrh do oblasti strategického marketingového řízení.
Abstract:
The aim of the thesis is a proposal of recommendation for strategic marketing management of the selected enterprise. In theoretical part, the strategic marketing is introduced as well as situational analysis and strategic marketing management. In the practical part, there is a marketing situational analysis conducted based on the secondary and primary research. The result is a proposal of recommendation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2022
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management