Trendy v oblasti propagace a distribuce hudebních děl – Zdeněk Šťáva
Zdeněk Šťáva
Diplomová práce
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudebních děl
Trends in promotion and distribution of musical works
Anotace:
Diplomová práce se věnuje analýze trendů v oblasti propagace a distribuce hudebních děl. V teoretické části se práce zabývá marketingovým mixem, chováním zákazníka, vymezením kreativního průmyslu a autorsko-právní ochranou. V praktické části je popsána historie a vývoj hudebního průmyslu a struktura hudebního vydavatelství, možnosti prezentace, propagace a distribuce hudebních nahrávek i hudebních …víceAbstract:
This thesis is devoted to an analysis of trends in promotion and distribution of musical works. The theoretical part of the thesis deals with the marketing mix, customer behavior, the definition of creative industries and copyright protection. The practical part describes the history and development of the music industry and the structure of music label, presentation opportunities, promotion and distribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35092
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2013
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Jana Müllerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35092
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Distribuce a marketing regionálních potravin
Petra Novotná -
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
David Benda -
Role distribuce v marketingu muzeí
Ivana Havlíková -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
NOVÉ MOŽNOSTI DISTRIBUCE NÍZKOROZPOČTOVÝCH FILMŮ Z HLEDISKA PRODUCENTA V ČR
Tomáš Michálek -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Analýza propagace e-shopů úzkého segmentu zaměření
Michaela Budíková -
Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013
Kristýna Kaňoková